Kızıl Tepe (2015) Filmin Konusu

Yazar http://bilginti.blogspot.com/ on Monday 7 March 2016 | 00:44

Bana sorarsanız bir filmi izlemeden önce izleyici yorumlarını takip etmeyi bırakın artık. İnanın bunca yıldır binlerce film izleyen birisi olarak birçok filmi sırf bir iki kötü yorum yüzünden izlemediğimi ve seneler sonra o izlemediğim filmleri büyük bir zevkle izlediğimi hatırlıyorum. Bazı izleyiciler izledikleri filmler hakkında yorum yazarken gerçekten çok acımasız olabiliyorlar.

Aynı şekilde IMDb puanlamaları da çoğu zaman çok geçerli olmayabiliyor. Mesela 7 puan üzeri almış bir film, sizi sıkıntıdan öldürebiliyor. Peki ben neden burada oturmuş filmler hakkında yorum yapıyorum? Galiba filmler hakkında yazıp çizmeyi seviyorum......

Her yönetmenin bir taraftar grubu vardır aslında. Bu filmin yönetmeni "Guillermo del Toro" için de aynı şeyler geçerli. Yönetmen onlarca filme imze attı ama ben aşağıya üç isim yazıyorum ki imkanınız varsa bu üç filmi istediğiniz sırada izleyin ve en sonunda Kızıl Tepe (Crimson Peak) filmine bir göz atın. Yönetmenin tarzını iyi bilmek, filmlerden aldığınız tadı artırır. Şimdi gelelim o filmlere ;
  1. Pan's Labyrinth 
  2. The Devil's Backbone 
  3. The Orphanage
crimson peak filmin konusu
Yine bir Guillermo del Toro klasiği......

Kızıl Tepe (2015) Film Detayları 

Süre : 1 saat 59 dakika
Yönetmen : Guillermo del Toro
Tarz: Dram, Fantazi, Korku
IMDb : 6.7 /10

Kızıl Tepe ( Crimson Peak ) Filmin Konusu: 

Açılış sahnesine dikkat edin! Filme sağlam bir giriş. İşte bu sahne aslında yönetmenin annesinin gerçek hayatta tecrübe ettiği bir olayın yansıması. Yazar kendi ağzından şunları söylüyor;
"Annemin büyükannesi vefat etti, ve annem  daha bir çocuktu, yatağında ağlıyordu. Tam o anda annenesinin ipek elbisesiyle koridorda süzüldüğünü hissetti. Parfümünün kokusunu bile aldı. Yatağın yayları gıcırdamaya başlamıştı ve annem sırtında babaennemin ağırlığını hissedebiliyordu. İşte o anda bir çığlık attı ve odayı terk etti. 

0 yorum:

Post a Comment

 
Copyright © 2013. Bilginti - Tüm hakları saklıdır. İzinsiz kopyalama yapılamaz!..