Ana Sayfa » , , , » Suriyeli Küçük Bir Kızın Vasiyeti

Suriyeli Küçük Bir Kızın Vasiyeti

Yazar http://bilginti.blogspot.com/ on Saturday 12 December 2015 | 07:08

suriyeli kucuk kiz
Küçücük ellerden dünyaya mesaj.



Yukarıdaki resmi çizen ve altına Arapça o notları düşen Suriyeli bir çocuk. O şu an aramızda yok. İsmini kimsenin bilmediği ama yaşadıklarını vicdanı olan herkesin tahmin edebileceği bir kız. Artık aramızda yok. Aslında fazla konuşmaya da gerek yok, gelin o notta neler yazdığına bakalım.

"Bu benim vasiyetimdir. Canım annecim! Senden benim güzel gülüşlerimi hatırlamanı ve yatağımı olduğu gibi bırakmanı istiyorum. Ve sen ablacığım! Arkadaşlarıma de ki: ’O açlıktan öldü...’ Ve sen abiciğim! Üzülme; ama, ikimiz birlikte, ’Biz açız!..’ dediğimizi hatırla. Ey Ölüm meleği! Acele et ve ruhumu al ki artık cennete yemek yiyeyim. Ben çok açım. Ve ey ailem! Benim için korkmayın. Ben sizin yerinize de cennete yiyebildiğim kadar çok yiyeceğim"

Yorumsuz!!!!!!!

0 yorum:

Post a Comment

 
Copyright © 2013. Bilginti - Tüm hakları saklıdır. İzinsiz kopyalama yapılamaz!..