Yıldızlararası (2014)

Yazar http://bilginti.blogspot.com/ on Sunday 12 April 2015 | 13:29

Yıldızlararasi (2014) Filmin Konusu

İnanılmaz bir toz bulutu, her yerde meydana gelen kum fırtınaları ve kuraklık. İnsanlar yok olma tehlikesiyle karşı karşıya... İşte tam bu noktada bir grup uzay kaşifi, insan ırkını tekrar hayata bağlayacak bir çözüm bulurlar ve yola koyulurlar.

Orijinal adı "Interstellar" olan, macera-bilim kurgu tarzındaki bu filmi dün gece izledim. Film epey uzun, önce onu söylemekte yarar var, 169 dakika ve biraz bilimsel kavram yoğunluğu mevcut. Öyle ben çok sıkıya gelemem diyen izleyici hiç başına oturmasın bile...

Bu film neden izlenmeli? 

Şu an için IMDb puanı 8.7/10 olan bu film inanın bana her bir puan zerreciğini sonuna kadar hak ediyor.

Ben hayatımda böylesine şahane görsel efektlere sahip bir uzay filmine tanık olmadım, kendinizi olayların içinde buluyorsunuz bu, iyi bir haber.

Başrolde Matthew McConaughey var, eğer Amerikan dizisi "True Detective" veya 2013 yapımı "Dallas Buyers Club" size bir yerlerden tanıdık geliyorsa, ne demek istediğimi anlarsınız, bu adam tam bir manyak.

Filmin yönetmen koltuğunda Christopher Nolan var. Bu isim özellikle Batman serisinde bütün hünerini zaten gösteriyor.

Bir tekrar filmi değil, yani öncesi ve sonrası yok, taze bir hikaye. Şu anda yaklaşık 74 yaşında olan Kip S. Thorne'nun evrende 'Solucan Delikleri'nin varlığı ve bu yolla zamanda yolculuk teorisinden ilham alınmış.

Kısacası bu film bir başyapıt olmaya aday!

Yıldızlararası (2014), Filmin orijinal fragmanı 

0 yorum:

Post a Comment

 
Copyright © 2013. Bilginti - Tüm hakları saklıdır. İzinsiz kopyalama yapılamaz!..