Ana Sayfa » , , , , » Nice insanlar gördüm, üzerinde elbisesi yok

Nice insanlar gördüm, üzerinde elbisesi yok

Yazar http://bilginti.blogspot.com/ on Tuesday 14 April 2015 | 04:10

izban kekosu terlikler
Bu fotoğrafla ilgili birkaç kelime söylemeden önce, fotoğrafın asıl kahramanı olan "korkusuz korkak" arkadaşımızın, şu yorumunu sizlerle paylaşmak istiyorum:

"entel olcam kız tavlıcam diye kendini yırtan izban kekosu, terliklerine bayıldım"..........

Şimdi bunu yazan kişi muhtemelen bu fotoğrafı çektiğinde, içi içine sığmıyordu, bir an önce bunu milyonlarla paylaşmalıydı, çünkü olay çok ciddiydi, adamın biri terlikle metroya binmişti, bir de aynı adam kitap okuyordu. İnanılmaz bir durum, bunu herkes görmeliydi.

Tabi ertesi gün arkadaşlarıyla ilk temas ne kadar da keyifli geçmiştir. Starbucks'ta içilen kahve, ardından yapılan terlik sohbeti, oh be! Hayat bu işte, ye! iç! saçmala! Sonra bu arkadaş bir gün yurtdışına çıkar ve metroda altında donu olmayan insancıklar, ama onlara laf yok, onlar "izban kekosu" değil!

Beraber aynı havayı soluduğum için çok da keyif almadığım "korkusuz korkak" arkadaşım, Hz. Mevlana'nın şu sözünü hiç unutma olur mu!

"Nice insanlar gördüm, üzerinde elbisesi yok. Nice elbiseler gördüm, içinde insan yok."

0 yorum:

Post a Comment

 
Copyright © 2013. Bilginti - Tüm hakları saklıdır. İzinsiz kopyalama yapılamaz!..