Ana Sayfa » , , » Lastikte Sahtekarlık Nasıl Olur?

Lastikte Sahtekarlık Nasıl Olur?

Yazar http://bilginti.blogspot.com/ on Monday 24 November 2014 | 09:27

Lastikte sahtekarlık mı?
78 model bir araç satın almak istiyorsunuz ve arabayı size satacak olan şahıs, araçta 4 adet sıfır lastik olduğundan bahsediyor, Bana sorarsanız biraz şüpheli, en azından ben böyle düşünüyorum ama geçenlerde izlediğim bir video da aslında korkularımda haksız olmadığımın bir kanıtı gibi.

İlk kez bundan birkaç sene önce duymuştum, eski tekerlerin belli bir işlem sonrasında sıfırdan farksız olabileceğini ve aşağıdaki videoyu izledikten sonra tamam dedim, imkansız diye bir şey yoktur. Eski bir lastiğin sıfır gibi görünebileceğinin ispatı o video;

Tabi unutmamak gerekir ki böyle bir lastikle yola çıkmak belki de ölüme davetiye çıkarmaktır. Hiç kullanılmamış olması gereken bir lastiğin bu işlemden sonra yeni gibi görünmesi sadece gözünü para hırsı bürümüş insanların kesesini doldurmaktadır. Bu durumdaki bir lastik en kısa zamanda deformeye olmaya başlayacaktır. Siz siz olun yeni bir lastik alırken bilindik markaları ve üzerinde bir nevi bandrolü olan ürünleri tercih edin, o çok güvendiğiniz lastik derinlik ölçülerini falan bir kenara bırakın.....

0 yorum:

Post a Comment

 
Copyright © 2013. Bilginti - Tüm hakları saklıdır. İzinsiz kopyalama yapılamaz!..