Son Ayin Bölüm 2 eleştiri

Yazar http://bilginti.blogspot.com/ on Sunday 9 June 2013 | 13:43

Bana sorarsanız Vatikan'a yeni atanan Papanın hem şeytan ayinlerini hem de bunları konu alan filmleri yasaklaması yerinde bir karar olacaktır. Özellikle bu filmin sonuna bakarak rahatlıkla söyleyebilirim ki devam filmi olacak olan Son Ayin Bölüm 3'ün, yasaklanması herkesin yararına olacaktır.

Filmin konusu ile ilgili çok fazla bir yorumum yok çünkü inanın bana, son 20 dakikaya kadar bir şeytan filmi izlediğimin farkına bile varamadım. İçine şeytan kaçan kızımız tanıdık, bir önceki filmden Neil, bir uzman eşliğinde ve birbirinden anlamsız tavırlar içerisindeki dört beş kız ile birlikte kendine gelme çabası içerisinde. Bence bu filmi, ilkinden onlarca kat daha başarısız yapan şey ise yönetmen beceriksizliğinden başka bir şey değil.

Bu arada filmin müzikleri ve saçma sapan, oradan oraya atlayan görüntü yönetimine ise lafım yok. Tam bir fiyasko. Aslına bakarsanız yukarıda bahsettiğim belki de filmin en başarılı son yirmi dakikası içerisindeki dünyanın en komik şeytan çıkarma sahnesi de filmi kurtarmaya yetmiyor. Komik diyorum çünkü bu sefer ki şeytan çıkarma ayininde gerekli malzemeleri veriyorum; kalp monitörü, bir tavuk, ve epey bir tuz.

Filmin şu anki imdb puanı 3.8, bana sorarsanız çok bile. Aşağıda sizler için Türkçe bir fragman mevcut, iyi seyirler...



Film Detayları:

Süre: 88 dakika
Tür: Korku | Gerilim
Orijinal isim: The Last Exorcism Part II
Oyuncular: Ashley Bell, Julia Garner, Spencer Treat Clark
Yönetmen:  Ed Gass-Donnelly

0 yorum:

Post a Comment

 
Copyright © 2013. Bilginti - Tüm hakları saklıdır. İzinsiz kopyalama yapılamaz!..