Kimbo Slice ve sokak dövüşleri

Yazar http://bilginti.blogspot.com/ on Friday 9 August 2013 | 12:28

Kimbo Slice ismini duyduğumda gözümde canlanan ilk şey iri yarı bir adam figürü olmuştu. Peki bu isme sahip bir insan ne iş yapabilirdi? Birkaç gün öncesine kadar aslına bakarsanız hiç bir fikrim yoktu ama bu sabah bilgisayarın karşısına geçtim, yarım yamalak hatırladığım ismi bir kaç denemeden sonra bir araya getirdim ve google görsellerden bu adamın neye benzediğini gördüm. Tahminlerimde yanılmamıştım, Kimbo Slice korkunç bir sokak dövüşçüsünün sahne adıymış. Sonrasında biraz daha araştırdım ve bu isim sayesinde sokak dövüşlerinin ne kadar acımasız ve vahşi olduğuna, bunun yanında Kimbo Slice'ın bu işi ne kadar iyi yaptığına tanık oldum.

1974 doğumlu bu adamın gerçek adı Kevin Ferguson. Bahamalar'da dünyaya gelmiş Amerikalı bir boksör diyelim biz ona. Bunun yanında birkaç film de de boy göstermiş. En iyi hatırladığım Blood and Bone (Kan ve Kemik) adlı film. Filmi izleyenler bilir, ilk 5 dakika içerisindeki feci kavgada boğazına bir şey saplanan ve boylu boyunca yere serilen sakallı siyahi adam.

1994 yılında evsiz, beş parasız olan bu adamın ilk sokak dövüşü 2003 yılında kayda alınmış ve Kimbo bu dövüşten 3000 dolar gelir elde etmiş. Neyse, alın size sağlam bir sokak dövüşü videosu;


0 yorum:

Post a Comment

 
Copyright © 2013. Bilginti - Tüm hakları saklıdır. İzinsiz kopyalama yapılamaz!..