Dacia Lodgy, bu fiyata bu araç alınır

Yazar http://bilginti.blogspot.com/ on Wednesday 12 June 2013 | 13:49

Dacia’nın yeni modeli Lodgy, gerek ticari anlamda, gerekse binek anlamda, iç hacmini hesaba kattığınızda, çok yüksek bütçesi olmayanlar için kesinlikle mükemmel bir tercih olacaktır.


Genel özellikler;

  • 5 kapılı ve 7 kapılı seçenekler
  • Ciddi anlamda geniş iç hacim (bence aynı ayardaki araçlar arasında emsalsiz) 
  • 7 inç dokunmatik ekranlı Media Nav multimedya/navigasyon sistemi, yine bu sistemi yakından görmüş biri olarak söylüyorum, dokunmatik özelliği gayet başarılı ve sistem genel anlamda çok havalı. 
  • 100 kilometrede sadece 4.2 litre yakıt tüketen 1.5 dCi motor (90 beygir). 
  • Yaklaşık 37.000 liradan başlayan fiyatlar ki yine tekrar ediyorum, bu fiyata bu ölçülerde bir araba almak yerinde olacaktır. Şu an için tahminimce geniş iç hacmi ve fiyatı dolayısıyla taksicilerin bir numaralı tercihiymiş gibi görünen bu araçlar, yakın bir tarihte çok daha yaygın bir şekilde kullanılacaktır.
  • Diğer Dacia modellerine kıyasla %30 artırılmış motor yalıtım malzemesi ve buna bağlı olarak daha düşük kabin gürültüsü.
  • Bu aracı kullandığım için rahatlıkla söyleyebilirim, bu aracın süspansiyon sistemi oldukça iyi seviyede ama direksiyon tepkileri ve (ben dizel 90 beygiri kullandım) performansı kötünün iyisi.  
  • Aracın görüş açıları kusursuz. 
  • İç mekan kalitesi kesinlikle beklentilerin çok üstünde ama siz yine de bu paraya bir mercedes alıyorum havasına kapılmayın derim.

EURO-NCAP çarpışma testleri sizler için ne ifade eder bilmem ama bu aracın bu testten aldığı puan sadece 3, doğrusunu söylemek gerekirse bu araç güvenlikten sınıfta kaldı. Aşağıda sizlerle bu aracın çarpış testi videosunu paylaşmak isterim.


 

0 yorum:

Post a Comment

 
Copyright © 2013. Bilginti - Tüm hakları saklıdır. İzinsiz kopyalama yapılamaz!..