Ana Sayfa » , , , » Tarayıcınızdan para kazanın

Tarayıcınızdan para kazanın

Yazar http://bilginti.blogspot.com/ on Monday 22 April 2013 | 05:57

İnternet üzerinden para kazanmanın türlü türlü yolları var, bunlardan belkide dünyada en yaygın ama Türkiye sınırları içinde bana sorarsanız en vasat olanı surveyhead adlı anket sitesi, yurtdışında yaşayan arkadaşlarım haftada 50-100 dolar arası kazanırken, ben kayıt tarihinden beri geçen 6 aya rağmen hesabımda onaylanmış 40, askıda olan 40 küsür lirayı halen koruyorum.

Aslında, bu yazımda sizlere geçenlerde dikkatimi çeken bir internet tarayıcısından bahsetmek istiyorum. Özellikle internet üzerinden alışveriş yapmayı seviyorsanız, sörf alışkanlığınızdan vazgeçemiyorsanız ve her aklınıza geleni arama gibi bir huyunuz varsa bunu avantaja çevirin, demek istediğim internette geçirdiğiniz vakit karşılığında puan kazanın.




Perk arama motoru Chrome'un alt yapısını kullanıyor, ben tarayıcımdan vazgeçmem diyorsanız, Chrome Web Store'a gidin ve Perk Lite'ı indirin, bu eklenti tarayıcınıza bir opsiyon olarak önünüze gelecektir.




0 yorum:

Post a Comment

 
Copyright © 2013. Bilginti - Tüm hakları saklıdır. İzinsiz kopyalama yapılamaz!..